Unify Openscape Business X3

Unify Openscape Business X3

Bu ürün ile ilgili demo ve satın alma talepleriniz için lütfen formu doldurunuz

    Açıklama

    Unify Openscape Business X3 Rack & Duvar Tipi Santral

    • Eşsiz bir Küçük-Orta Ölçekli İşletme Çözümü
    • Mevcut iletişim altyapısına bakılmaksızın ve diğer tedarikçilere kıyasla tek bir kutu içerisinde daha fazla telefon hizmeti ve tümleşik İletişim fonksiyonu.
    • Tümleşik İletişim özellikleri veya daha fazla sayıda kullanıcıya destek vermek ve yenisi ile değiştirme zorunluluğu olmaksızın sahip olma deneyimi.
    • Kurumsal kalite, mevcut ağ bağlantıları ile internet üzerinden Ses iletim (VoIP) uygulaması ile maliyet tasarrufu.
    • Sesten Tümleşik İletişime geçişte kolay ve en uygun maliyetli çözüm. • Internet tabanlı mimarisi ile ve diğer sağlayıcılara kıyasla, daha fazla mobil platform üzerinde Tümleşik İletişim sunabilme özelliği. Android, Windows, iOS ve birçok web tabanlı uygulama desteği.
    • İnternet tabanlı yönetim araçları sayesinde eşsiz ve kolay destek sağlama.
    • Çağrılar yapma: Örneğin; Arama yapma, hızlı arama veya ortak rehberden arama
    • Hat Kimliği: Arayan, Arayan numara bilgisini görme CLIP , Numara Gizleme CLIR
    • Görüşme sırasındaki fonksiyonlar: Hold (Bekletme), yönlendirme ve aktarma aramaları
    • Cevap verilemediği durumda Çağrı yönlendirme: Uygunluk kontrolü ve tanımlanan çağrı yönlendirme kuralları
    • Konferans: Sistem bazlı (Meet-Me-Konferans) ve Kullanıcı bazlı (telefon kontrollü) konferanslar
    • Kolay Kullanım: Etkinleştirilen özelliklerin görüntülenmesi, Kısa yol tuşları ile özellik kullanımı
    • Takım (grup) Çalışma: Birden çok aboneye tek bir numara üzerinden erişim sağlayabilme
    • UCD (Uniform Call Distribution): Gelen aramaların belirlenen gruba düzgün dağılımı
    • Acil Çağrılar: Hotline / zaman aşımı sonrasında Acil Servis hattına ulaşım sağlayabilme

    OpenScape Business Genel Özellikleri

    • Unify OpenScape Business modern ve yenilikçi iletişim teknolojilerine dayalı birleşik bir yazılım çözümü mimari Unify HiPath 3000 ve Unify OpenScape Office iyi birleştiriyor.
    • 1500 kullanıcılı küçük ve orta ölçekli işletmeler için All-In-One Tümleşik İletişim çözümü
    • Entegre ses hizmetleri
    • Durum yönetimi
    • Sürükle ve Bırak Konferansı
    • Sesli Mesaj Uygulamaları
    • Anında Mesajlaşma (IM)
    • Mobilite
    • Veritabanı bağlantısı ile Ortak Adres Defteri
    • Faks Desteği
    • İş süreçleri entegrasyonu
    • Contact Center Çözümleri
    • Unify OpenScape Web Konferans Entegrasyonu
    • Birleştirilmiş çözüm mimarisi
    • Ölçeklenebilir, esnek HW / SW ve lisanslama
    • Mevcut Unify Hipath 3000 sistemler sadece ana kart değişimi, Lisans Upgrade ve SW değişimi ile kolayca Unify OpenScape Business olabilmektedir. Sistem kutusu ve neredeyse mevcut tüm cihazlar sadece ana kart ve SW yeniden kullanılabilir değiştirilmelidir.
    • OSBiz S telefon santrali VmWare sanallaştırma platformu üzerinde çalışmaktadır. Vmware ‘ın özelliği olan V-Motion ve High availability teknolojilerini kullanarak yedeklilik sağlayabilmekte. Bu yedekliliğin sağlanabilmesi içine en az 2 adet fiziksel sunucu ve bu sunucuların bağlandığı ortak bir storage yapısı bulunmalıdır. OSBiz Vmware cluster yapı özelliği olan vmotion ve High availability özelliği sayesinde uygulamanın çalıştığı fiziksel sunucu devredışı kaldığı anda OSBiz uygulaması otomatik olarak 2. Fiziksel sunucu üzerinde tekrar ayağa kalkarak hizmet vermeye devam eder.

    İncelemeler

    Henüz inceleme yapılmadı.

    Sadece bu ürünü satın almış olan müşteriler yorum yapabilir.

    Sepet Ürün kaldırıldı. Geri Al
    • Sepetinizde ürün yok.