Otomatik Outbound

ORCOM çözümleri ile Kurumunuza Otomatik Outbound Sistemleri Kurulması

Otomatik Dış arama gerçekleştiren; otomatik outbound sistemler ise belirli bir amaç için, bir grup insan tarafından belirli telefon numaraların aranması ile sürdürülen faaliyetlerin tamamen otomatik ses kayıt ve sesli yanıt sistemi entegrasyonu ya da otomatik arama yapıp görüşmeyi yapacak personele bağlanması ile daya yüksek verimlilik ile gerçekleştirilmesidir. Bunlar daha ziyade telefonla satış (tele satış) veya tele marketing çağrı merkezleridir.

ORCOM Unify Contact Center çözümleri ile; Müşteri ihtiyaçlarının karşılanması konusunda her zamankinden daha fazla etkiye ve kontrole sahip olun.

Siz arayarak onları ne kadar iyi tanırsanız, desteklerseniz ve onlara değer verdiğinizi gösterirseniz kuruluşunuzun sadık müşteri oluşturma miktarınız artar Buda büyüyen kurumunuzun başarısı için kritik öneme sahiptir. Bize ulaşın birlikte planlayalım.

Memnuniyet Anketlerinden tutum seçim anketi çalışmaları gibi spesifik alanlarda kullanılan outbound çağrı merkezleri, müşteri bilgilerin güncellenmesi gibi çok önemli amaçlarla kullanılmaktadır

Her ikisinde de temelde birçok ortak nokta bulunsa da inbound ve outbound çağrı merkezi karakteristikleri ve dinamikleri gerçekte birbirlerinden farklılık gösterir.

“Çağrı merkezi” kavramı birçok kez ” inbound ” ile eş değer tutulmakta olmasına rağmen aslında birçok gelişmiş çağrı merkezinde hem inbound hem de outbound çağrı merkezlerine özgü faaliyetler aynı çatı altında yürütülmektedir.

Outbound Hizmetleri

  • Müşteri Hizmetleri
  • Sipariş Yönetimi & Inbound Tele-Satış
  • Öneri ve Şikâyet Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Randevu Hizmetleri
  • Üyelik Yönetimi
  • Danışma & Bilgi Hattı
  • Teknik Destek Hizmetleri
  • Acil Destek Hizmetleri
  • Yardım Masası / Asistan hizmetleri
  • Müşteri Takip Servisi
  • Sadakat Programı Yönetimi
  • Müşteri Memnuniyeti Hattı ve/veya Anketleri
Sepet Ürün kaldırıldı. Geri Al
  • Sepetinizde ürün yok.